Prekių pristatymas

Prekes galima atsiimti nemokamai arba pasirinkti vieną iš nurodytų pristatymo būdų. Pristatymo parinktys, terminai ir kainos pateikiamos žemiau:

  • Atsiėmimas nemokamai Šeimyniškių 5, Vilniuje. Atsiimti prekes galima darbo dienomis 9-17 val. Atsiėmimo laiką reikia sutarti telefonu: +370 628 17922.
  • Pristatytamas į artimiausią Lietuvos pašto skyrių (kaina – 1,5 €). Prekės pristatomos per 3-6 darbo dienas į artimiausią (pagal pirkėjo adresą) Lietuvos pašto skyrių. Kai siunta jau bus pašto skyriuje, pirkėjas į savo pašto dėžutę gaus pranešimą su kuriuo galės atsiimti savo siuntą. Siuntos pašto skyriuje laikomos 14 d. nuo siuntos gavimo pašto skyriuje.
  • Pristatymas į pasirinktą LP EXPRESS terminalą (kaina – 2,5 €). Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas į patogiausioje vietoje esantį LP EXPRESS terminalą. Apie atvykusią siuntą pirkėjas informuojamas SMS žinute. Atsiimti prekę galima per 3 dienas bet kuriuo paros metu, suvedus specialų kodą. Daugiau informacijos: https://www.lpexpress.lt/
  • Pristatymas į pasirinktą OMNIVA paštomatą (kaina – 2,5 €). Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas į patogiausioje vietoje esantį OMNIVA paštomatą. Apie atvykusią siuntą pirkėjas informuojamas SMS žinute. Atsiimti prekę galima per 7 dienas bet kuriuo paros metu, suvedus specialų kodą. Daugiau informacijos: https://www.omniva.lt/
  • Kurjeris atveš siuntą tiesiai į namus ar darbovietę (kaina – 3,63 €). Prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas tiesiai į namus ar darbovietę pirkėjo nurodytu adresu darbo dienomis 9-17 val.

Prekių grąžinimas ir keitimas

  1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos grąžinti pardavėjui kokybiškas, neišpakuotas, nepakitusios prekinės išvaizdos ir nepakitusių savybių prekes. Kartu turi būti pateikiami visi prekės pirkimo dokumentai.
  2. Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekę, turi informuoti pardavėją el. paštu vilius.stanislovaitis@gmail.com, nurodant užsakymo numerį, konkrečias prekes, kurias pageidauja grąžinti ir grąžinimo priežastis.
  3. Pardavėjas, gavęs pirkėjo pageidavimą grąžinti prekes, nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą, kartu išsiunčiant prekių grąžinimo formą.
  4. Pirkėjas, grąžindamas prekes, turi pardavėjui pristatyti grąžinamas prekes ir užpildytą prekių grąžinimo formą.
  5. Teise grąžinti prekes pirkėjas gali pasinaudoti, jeigu nebuvo praleistas prekės grąžinimui numatytas terminas, prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama, išsaugotos prekės vartojamosios savybės.